Únor 2008

Info Marpo

29. února 2008 v 21:38
Ota "Marpo" Petřina, narozen v roce 1985, s rapem začínal zhruba ve 13ti letech. Začínal asi jako každý nahráváním na magnetofon a mikrofon za pár korun a koncerty byly jen pro pár lidí. Marpo mezitím vydal 3 neoficiální cd v angličtině - Lyrical Heavy Weight, Verbal Expression Vol. 1 a Verbal Expression Vol. 2. O pár let později Marpo založil s Mc Wohnoutem, Oerem, Shareemem A Dj Paickem kapelu Charakter, která se v průběhu let zůžila na Marpa, Wohnouta a Dj Paicka.

V roce 2005 se Marpo seznámil s Gipsym z kapely Syndrom Snopp, který mu vyprodukoval desku "Původ Umění", které se prodalo okolo 1000 ks. Tato deska měla na svědomí také mediálně známý beef mezi Marpem a Indym. Na desce hostovali např: Outthere z New Jerzey, Gipsy, Hugo Toxxx a nebo Mc Wohnout. Půl roku po debutu byl Marpo pozván na největší rap battle v historii českého rapu na Rap Fight Vol. 1 o 50 000,- Czk, který Marpo vyhrál společně s Tafrobem a zároveň porazil Mc's jako jsou Phat, Čistychov a nebo Gipsy. Proběhlo druhé kolo a Marpo se účastnil finále Whos The King FInal Rap Fight o 100 000,- Czk, kde Marpo s velkým předstihem zhruba o 150 hlasů zvítězil nad Tafrobem a Zverinou.

Jsem

29. února 2008 v 21:37

Klip Marpo Nech to bežet

29. února 2008 v 18:30
Marpo - Nech To Běžet

Druhý spřátelený blog

29. února 2008 v 17:26 Mé spřátelené blogy
Tady na tomto blogu naleznete spoustu zajímavích věcí uřčitě se sem jukněte.

Diplom za bleskovku od Anetky

29. února 2008 v 17:11 Mé Diplomy
Mocinky děkuji je upa nej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popis Filmu

29. února 2008 v 14:03

Gympl

Film Gympl je v prvním plánu příběh party studentů gymnázia; dvojice hlavních hrdinů (Tomáš Vorel jr. a Jirka Mádl) se věnují malování graffiti. Na pozadí se ale odkrývají problémy teenagerů, konflikt mezi konformitou a naprostou svobodou, odpovědností a životem okamžiku, konflikt mezi školou, která je odcizená realitě, a studenty, kteří chtějí dělat skutečné věci. Divák Gymplu se dostává ze zaběhlých školních paravidel do temného nočního reje, kde writeři graffiti žijí svůj vysněný život. Nespoutaná svoboda, ignorance všech pravidel, i hip-hopová muzika dokresluje dramatický, téměř dobrodružný příběh. Unavené, stereotypní město před námi ožívá nepoznanou atmosférou.
Informace o filmu Gympl najdete na odkazovaných stránkách, jde jednak o různé databáze, jednak o články na webu ...a co tam možná nenajdete?
film gympl

Ukázka na film

29. února 2008 v 14:01

Fly

29. února 2008 v 13:47

Stranger

29. února 2008 v 13:45

Whit love

29. února 2008 v 13:44

Photos 2

29. února 2008 v 13:41

Hilary pozuje

25. února 2008 v 18:15

Klikněte pro zobrazení původního obrázku




Životopis Tafroba

22. února 2008 v 23:15
Jeden z nejnadanějších českých mcs, svou rapovou kariéru nastartoval v kapele ZW Cirkus, kam ho před 7-8 lety přitáhl zakladatel původní sestavy Jiří Walker. Prvotní nezdar a neúspěch se pro něj stal hnacím motorem k tvrdému tréninku a již za pár let slavil první úspěchy na poli freestyle betlů. Po prvním vyhraném souboji na jednom z prvních freestyle contestů na akcích Foundation následovala celá řada vítězství, korunovaná ziskem trofeje pro vítěze na Foundation finále. To znamenalo otevřenou cestu až k prvnímu titulu neoficiálního krále českého freestyle rapu na druhém Hip-hop Kempu. Tuto korunu třímá dodnes a prakticky nenašel sobě rovného konkurenta. S kapelou ZW Cirkus (Tafrob, Jiří Walker, Dj Maztah) objel velkou část země, v roce 2004 skupina na labelu XProduction / Zee Prime vydala vinyl singl Já bych si přál / Obě strany mince, který se může pochlubit celkem slušnou prodejností a za rok a půl je prakticky vyprodán. Nedlouho po té začíná Tafrob koketovat se sólo kariérou a postupně dává dohromady koncept svého debutového sólo alba. Celkem hlasitě o sobě dal vědět na sklonku minulého roku, kdy mění label a na nově založené značce Blind Deaf přináší nový zvuk v podobě kontroverzního singlu Nuda v Brně. Se svým parťákem Dj Maztahem dává dohromady novou koncertní show a kolaboruje s mnoha mcs, jako například Jay Diesel, Idea Fatte, Moja Reč a další. Pomyslný vrchol v jeho battle kariéře je účast ve velkém finále RapFightu, kde se utká společně s Marpem a Zverinou o 100 000 CZK. Koncem roku 2006 by mělo vyjít na labelu Blind Deaf Tafrobovo album.

Životopis Marpa

22. února 2008 v 23:12
Ota "Marpo" Petřina, narozen v roce 1985, s rapem začínal zhruba ve 13ti letech. Začínal asi jako každý nahráváním na magnetofon a mikrofon za pár korun a koncerty byly jen pro pár lidí. Marpo mezitím vydal 3 neoficiální cd v angličtině - Lyrical Heavy Weight, Verbal Expression Vol. 1 a Verbal Expression Vol. 2. O pár let později Marpo založil s Mc Wohnoutem, Oerem, Shareemem A Dj Paickem kapelu Charakter, která se v průběhu let zůžila na Marpa, Wohnouta a Dj Paicka.

V roce 2005 se Marpo seznámil s Gipsym z kapely Syndrom Snopp, který mu vyprodukoval desku "Původ Umění", které se prodalo okolo 1000 ks. Tato deska měla na svědomí také mediálně známý beef mezi Marpem a Indym. Na desce hostovali např: Outthere z New Jerzey, Gipsy, Hugo Toxxx a nebo Mc Wohnout. Půl roku po debutu byl Marpo pozván na největší rap battle v historii českého rapu na Rap Fight Vol. 1 o 50 000,- Czk, který Marpo vyhrál společně s Tafrobem a zároveň porazil Mc's jako jsou Phat, Čistychov a nebo Gipsy. Proběhlo druhé kolo a Marpo se účastnil finále Whos The King FInal Rap Fight o 100 000,- Czk, kde Marpo s velkým předstihem zhruba o 150 hlasů zvítězil nad Tafrobem a Zverinou.

Zhruba 2 měsíce po finále Marpo vydal druhou desku "Marpokalypsa", kterou opět produkoval Gipsy a jeden track Outthere(NJ). Jako hosty si tentokrát Marpo pozval Outthere(NJ), Drift(NJ), Skandoe(CA) a Hard Targeta(FL) z Ameriky, Mc Wohnouta a Gipsyho z Čech a DZK ze Slovenska. Po vydání Marpokalypsy se skupina Charakter rozpadá a zůstává Marpo & Wohnout. Nyní Marpo plánuje Mixtape "Worldwide Radio" pouze s americkými hosty, společnou desku s Wohnoutem a vydání vlastního DVD Marpo - The Most Wanted.

Historie Bow Wave

22. února 2008 v 23:10
Psal se rok 97 a v luzích a hájích karlovarských zakládá partička lidí kolem Jéni Smílka (Yehně, jeck jack), Máry Kotvičky, KrýGrosse, Štikouna a Melounka projektík Bow Wave. Kapela hrála tak nějak hybrydní stýlek jenž zakotvit do určitého stylu by byla sysyfofská práce. Nicméně muzika to byla kvalitní. Jednou za rok se nahrálo demo o třech trackách, obšťastnilo se pár inťíků a s uspokojením se dál halucinovalo o úspěších. Nápady by byly ale zkoušek by se za nehet vešlo. Když nakonec odletěla vokalistka na zkušenou za oceán začli se chlapíci polehoučku ohlížet po nějaké motivaci, impulsu který by určil směr tvorby. Nutno dodat že dema jenž nahrána doposavad byla nijak nekulhala, muzika to byla po všech směrech kvalitní, klapala jak stroj mlynářův, určena byla však pro úzkou obec posluchačskouPřerod kapely přišel začátkem léta 2001 když kapela po domluvě otestovala možnost spolupráce s dvojicí mc´s Emsou a Blayinem kteří v tý době rozjížděli (a tím pádem uspaly) projektík Tichá voda. Už první zkouška naznačila že spojení repertoáru Emsova s instrumentálním podkladem kapely nejenže půjde, ale že by to mohla být docela p...l. Ze začátku se jednoduše spojili stávájící podklady se stávajícími texty, záhy poté se začly konstruovat tracky zgruntu, od základního kamene. Do bandu se zapojil Hanz, kterýho viděl Emsa na sólici válet a přitáhl s sebou protože kytara zdála se být logicky nepostradatelná, stejně tak jako jeho pionýrský vlohy který s ůspěchem uplatnuje při udržování ohně ve zkušebně. Chyběl už jen zdatný D.J., tento problém vyřešil At work působivší a stále působící v mariánskolázeňský formaci 100°. Křest ohněm přišel s malým open airkem Elastik párty, kde byla první možnost vyzkoušet jak působí celá show na lidi. Bow Wave v nové podobě hráli a zkoušeli sotva měsíc, dva, navíc Emsa toho času dlel na vojně a útěky zpoza ostnatého drátu stali se mu denní řeholí. Koncert, at´ už to bylo tím že publikum bylo převážně domácí, nebo bůhví čím, vyvedl se k radosti všech zůčastněných na výbornou, zbrklost stříkala sice na všechny strany ale nápad, děj, pointa celého koncertu dávaly tušit že v humnech karlovarských se chystá zrodit a prasknout uhr neobvyklých rozměrů. Za celou dobu působení novokapely se obsazení změnilo pouze jedenkrát, basák Štikoun, který stojí například za fajnovou linkou v tracku Sentimental či Suterén odjel přibližně po ročním působení na vysněný Nový Zéland. Jelikož však nastavil svým přístupem a hraním vůbec latku velmi vysoko, s výběrem nového nástupce si kapela dala (né načas pzn. aut) záležet. Štěstí na lidi, toto téma rozvedu níže, nás neopustilo a na svou cestu nastoupil Choche. Chlapík s hudebním vzděláním a punkovými kořeny přezbrojil, vybavil se bezpražcovou basičkou na míru jemu ušitou a začal valit svoje motivy. Pro nás nepochopitelným způsobem stal se miláčkem lepých děv které často unášejí nám jeho přímo při koncertu. Nespíš by se hodila i nějaká stálá sošná zpěvačka ale zatím bohužel tonáž našich vozidel nedovoluje kapelu rozšířit. Zatím. V myslích Kotvičkově a Emsy rodí se nápad pronájmu dvouvrtulové Cesny která by problém náš vyřešila. (vtip pzn.aut.) V neposlední řadě představit musím zvukového mága Vencu Horáka jenž sžil s kapelou se a i přez pracovní vytížení (solokytarysta Babylon Station - Valášek sound light) zvučí převážnou část koncertů našich. Začátkem jara roku 2002 Bow Wave přicházejí do studia Gunjah rec. kde pod taktovkou Syncra pánubohu do oken nahráli demo Sami-z-dat, jako bonbonek uvedu i jiný plánovaný název jenž sucky-puck-demo se zoval. Třeba se ještě použije. Demo obsahovalo pět věcí ke kterým si Syncro a Petr Míkovec přidali své remixy. Nezávisle na sobě se rozhodly pro Až se rozední. Mástr proběhl v ADKáčku protože když už tak pořádně. Hip hop kemp 2002 provázela nejistota s návštěvností, povodně rozmazávat nemusím ale přesto to byla kalbička k pohledání a pro budoucnost B.W. koncert přímo klíčový. Pár vizionářů z BBARÁKu nábídlo vydání dema které takřka po měsíci vyšlo v jejich periodiku. Booklet si vzal na paškál Kafes který potvrdil svou kvalitu a demu vtiskl osobytý neotřelý ráz. Kvalitu dema rozebírat nebudu, to jest na vás. Každopádně nejni třeba mluvit o tom že profláklost B.W. vzrostla geometrickou řadou. Na sklonku podzimu 02 kapela přispívá ve studiu P.A.Trick rec. na druhý díl kompilace Lyric Derby trackem Město v mlze aby se studiově odmlčela do léta 03 kdy band nastoupil cestu s osvědčenou spoluprácí. To jest Znovu guru Syncro a jeho Gunjah rec., znovu ADK pha, nu a protože singl na kterém se mělo pracovat

Životopísek Terezy Kerndlové

22. února 2008 v 23:01
Dcera jazzového a swingového zpěváka Ládi Kerndla.Od 2,5 let cestovala na lodích po celé Evropě se svým otcem,který na těchto lodích působil jako hudebník a zpěvák. V 7 letech nastoupila na Základní školu v Černé Hoře.2 roky se učila hrát na flétnu7 roků na klavír3 roky působila ve sboru Ivy Bittové5 roků závodně stepovala s týmovém stepu v Tap Dance studio Blansko,pod vedením Romana Matala.Je 6 násobná mistryně ČR,MS 4. a 6. místo, ME 1.místo.5 roků dabovala v Brněnském studiu Drak,kde nadabovala přes 200 seriálů a filmů.Od 8 let začala veřejně vystupovat se svým otcem a jeho orchestrem Jazz Friends,dále s orchestrem Gustava Broma, později i s orchestrem Felixe Felixe Slováčka a dalšími Big bandy.Začala natáčet v nahrávacích studiích. S otcem zpívá na jeho 8 CD, za která již obdrželi několik zlatých a platinových desek.Se svým otcem začala vystupovat v televizních pořadech. Byl o ní natočen dokument pro Českou televizi ,,Nehasit ,hořím,, vystupovala po boku Karla Gotta jako host v pořadu ,,Karel Gott swingující, hodně příležitostí dostala od Františka Poláka, který režíroval spoustytelevizních zábavných pořadů .Účastní se pravidelně charitativních akcí pro Kapku Naděje a jiných projektů.V současné době studuje na Gymnáziu v Rájci -Jestřebí s individuálním plánem.V roce 2000 po skončení natáčení televizního pořadu Doremi dostává nabídku od producenta na spolupráci a vzniká dívčí trio Black Milk.V červnu 2001 začíná natáčet s Terezou Černochovou a Helenou Zetovou Cd ,,Modrej dým,,.V roce 2002 ,získávají Českého Slavíka za objev roku a cenu Akademie,následující rok natáčí druhé Cd ,,Sedmkrát,,.Obě Cd se stávají zlatá a platinová.Na jaře roku 2005 Tereza odchází z Black Milk a začíná připravovat svoje sólové album -Orchidej,které vyšlo 27.března 2006.

Životopis Jojo

22. února 2008 v 22:55
Jojo pravím jménem Joanna Levesque se narodila 20.12. 1990 ve Foxbor. Zázračné dítě. Na okraji Bostonu, vyrůstla Jojo v domě naplněném hudbou. Její matka, zpěvačka v kostele a trenérka hudebních umělců v divadle, chtěla už malou Jojo naučit kostelní písně a árie. Jojo napodobovala matčin neuvěřitelný rozsah, tak dobře, že by mohla znít s domácího hudebního sterea mezi: Ellou Fitzgerald, Arethou Franklin, Whitney Houston a Ettou James. "Když jsem měla dva roky, chtěla jsem zpívat v jeslích.", vzpomíná Jojo. Bylo to již v jejím brzkém věku, kdy se učila melodie popových zpěváků a bluesu. Brzo začala vystupovat jinde než jen v obývacím pokoji, Jojo si pro sebe našla první velký zlom. Našla si v novinách inzerát, že CBS - Televizní Děti, pořádá konkurz, pro talentované děti. Producenti byli Jojo nadšení. Jednou Jojo dostala nabídku od Billa Cosbyho, který se jí zeptal, jestli by něco nenazpívala pro lidi z Faneuil Hall. Jojo zazpívala "Respect" od Arethy Franklin, za kterou sklidila od publika ohromný ohlas (i od samotnýho Billa Cosbyho). Brzo po tom, zavolali Jojo z Oprahské Winfrey show, navštívili tuto mladou dívku aby se objevila v této show. "Když jsem přišla vystupovat, vůbec jsem neměla strach.", říká Jojo. Producenti televizních show, hudebních festivalů se najednou jen hrnuli. Jojo udělala všechno, zpívala na různých místech v Bostonu. Na McDonald's 2001 Gospelfest ,Jojo zazářila s písní od Melby Moore, Whitney Houston..."To místo bylo bláznivé!", vykřikovala Jojo. "Dali mi aplaus, při kterém všichni stáli, a když jsem odcházela z jevitě, Cissy Houston, matka Whitney, mi řekla "Udělala jsi tady kus dobré práce." Po objevení v TV Show, Nejtalentovanějších amerických dětí, všiml si Jojo producent Vincent Herbert, vlastník Da Family Entertainment. Poté strávila Jojo další 4 měsíce nahrávaním písni pro její debutové album v New Yorku, Miami a Los Angeles., pracovala se slavnými producenty jako Soulshock & Karlin (Whitney Houston, Craig David), Vincent Herbert (Destiny's Child, Toni Braxton), Mike City (Brandy) a další..."Byla to vynikající zkušenost, pracovat s němi ve studiu.", říká Jojo. Album ukázalo talent Jojo, né jenom jako zpěvačky, ale i textařky. Napsala pro sebe 3 písně: "Keep On Keepin' On", "Yes or No", a "Sunshine". Její oblíbený "Keep On Keepin' On" je speciálně z jejího srdce. "Bylo to opravdu těžké, když jsem byla mladší. Měli jsme nízký příjem, moje máma a já jsme žily v jednopokojovém bytě a měly jsme málo peněz. Napsala jsem "Keep On Keepin' On", protože vím, že jsem nebyla jediná, kdo měl tyto těžké dny", říká. Album obsahuje hluboké a duševní balady a naopak rychlé songy, při kterých se ti chce tancovat. Její hudba udržuje perfektní balanci mezi postavením a nevinností, což je přestě to, čím Jojo je.




Mám tě MOCKY rááda!!:)